Garanti Şartları


GARANTi KOŞULLARI

1. www.durt.com.tr sitesinde satışa sunulmuş olan ürünlerin tamamı tedarikçi,ithalatçı ve üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünün garanti içeriğini ve süresini tamamen sağlayıcı firma belirlemektedir. www.durt.com.tr 'den satın almış olduğunuz ürünlerin garanti sürecini takip ederek, oluşabilecek ürün arızalarının giderilmesi hususunda tüketici ile sağlayıcı firma arasında köprü oluşturmaktadır.

2. Arızalı ürün tamir veya değişim süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır.

* Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden itibaren ilk 7 (Yedi) gün içerisinde arızalanmış ise; Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün teknik servisimize kabul edilmesinin ardından, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası tedarikçi firmanın teknik servisince onaylanmalıdır. Tedarikçi firmanın teknik servisince arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol edilir, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır veya müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürünün tarafımıza faturası, tüm ek, ilave donanımlarıyla beraber ve orjinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç ilgili yasada da belirtildiği gibi en erken 10 (On) ila en geç 30 (Otuz) gün sürebilmektedir.

* Bu süreçteki arızalı ürünün Müşteriden-Teknik Servise Ulaşım bedeli ile Teknik Servisten-Müşteriye Ulaşım bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli her iki şekildede müşterimiz tarafından yapılacağından, istenilen kargo firması ile gönderilmesinde bir sakınca yoktur.
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.